C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на свободни щатни длъжности

Дата на публикуване 18 януари 2024 Последна редакция 18 януари 2024 Обяви и конкурси Отпечатай

РАЙОНЕН СЪД – РУСЕ

обявява конкурс

 

На основание Заповед № РД-13-48/17.01.2024 г. на административния ръководител на Районен съд – Русе се обявява конкурс, на основание чл.67, ал.1, т.1 от КТ, за заемане на следните длъжности:

- „Системен администратор“ – 1 щатна бройка;

- „Съдебен деловодител“ – 2 щатни бройки.

Място на работа: гр. Русе, Съдебна палата, ул. „Александровска” № 57.

  1. Кратко описание на длъжностите:

- „Системен администратор“ – отговаря за програмното и технологическото осигуряване на компютърната техника; осигурява интегрирането на информационните системи на съда с информационните системи на други ведомства; инсталира, конфигурира и поддържа работни станции с операционна система Windows в мрежова среда Windows Server и офис пакет Microsoft Office, WEB Server и др., инсталира локални, мрежови принтери и други периферни устройства, администрира и контролира достъпа на потребителите до базата данни; управлява и следи за прибавянето на нови потребители към мрежите; осигурява и поддържа защитата на мрежата срещу опити за неоторизиран достъп; конфигурира и поддържа офис приложения, софтуер за локализация на работната среда и антивирусни пакети; администрира ТСР/IР мрежи и услуги, както и активни мрежови LAN/WAN устройства – модеми; извършва техническа поддръжка на наличния хардуер и прави предложения за периодично технологично обновяване; отговаря за съхраняването на натрупаната информация; извършва актуализация на операционните системи и наличните бази данни; анализира нуждите от промяна в текущия специализиран софтуер; осигурява правилното функциониране и актуализиране на информационната система и интернет страницата на съда; прави предложения за закупуване на нови и модернизиране на съществуващи програмни продукти; организира публикуването на постановените съдебни актове на страницата на съда в интернет; оказва помощ при отстраняване на констатирани грешки при отразяване на съдебната информация в електронните деловодни книги и регистри; поддържа информационните бази данни и изправността на компютърните мрежи в съда; администрира информационните системи и приложения на сървърите; изготвя указания и методика за работа, подпомага съдиите и съдебните служители при работа с програмните продукти; поддържа мрежовите устройства и структурната кабелна система на съда.

- „Съдебен деловодител“ - окомплектова образуваните и разпределени на съдия-докладчик входящи документи; извършва вписвания в съответните деловодни книги; изготвя списък за призовките, изпраща призовките и съобщенията по делата с изключение на тези по отложените дела; подрежда и докладва на съдията-докладчик новопостъпили документи към висящите дела; изпълнява разпореждания на съда, постановени в закрити и разпоредителни заседания; следи за изтичане на процесуалните срокове, представя делата на съдиите-докладчици и изпълнява техните указания; организира и поддържа подреждането на делата в деловодството; предоставя справки по делата; подготвя и изпраща до съответната инстанция делата по разпореждане на съдията-докладчик, по които са постъпили жалби; проверява ежемесечно делата без движение и спрените дела и ги докладва на съдията-докладчик; извършва проверка и предава в архива делата, но не по-рано от два месеца след приключването им; поддържа календар за насрочените дела; отразява в електронната папка и/или на хартиен носител съответния статус и местоположение на делото; изготвя и изпраща обявления на страните след постановяване на решение по делото, като прави отбелязване върху решението; вписва новообразуваните дела в азбучниците и в съответните описни книги най-късно на следващия ден след образуването; оставя копия от изходящите документи, които се съхраняват към съответните съдебни дела или папки; връща на съответния орган приложените по делото преписки и материали след влизане в сила на съдебния акт; изпълнява и други задължения, свързани с документооборота и определени със заповед на административния ръководител на съда или с разпореждане на съдебния администратор.

  1. Общи изисквания за заемане на длъжностите:

Всеки кандидат трябва да отговаря на изискванията за заемане на длъжността, за която кандидатства - български гражданин, гражданин на друга държава-членка на ЕС, на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП или на Конфедерация Швейцария; да е навършил пълнолетие; да не е поставен под запрещение; да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер; да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; да отговаря на изискванията за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове, в ПАС, в чл. 340а, ал. 1 и ал. 2 от ЗСВ и в длъжностната характеристика за съответната длъжност; притежава необходимите нравствени и професионални качества; средно образование за длъжността „съдебен деловодител“, а за длъжността „системен администратор“ - висше инженерно образование, със специалност компютърна или изчислителна техника, с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и 3 години професионален опит, отлични практически умения за работа със системен и приложен софтуер.

  1. Минимални и специфични изисквания, предвидени за заемане на длъжностите:

- „системен администратор“ – добри познания по правопис, граматика и пунктуация; отлични компютърни умения, текстообработка, деловодни автоматизирани системи, работа със стандартно офис оборудване, софтуерни продукти, операционни системи, Windows Server, Linux,  MS Office, компютърни мрежи и мрежови архитектури; комуникативност, деловитост, коректност и вежливост във взаимоотношенията; отговорност и оперативност при изпълнение на служебните задължения; умение за работа в екип; отлично познаване на нормативната уредба на съдебната власт, както и вътрешни актове,  регулиращи функционирането на съдебната система, Правилника за администрацията в съдилищата, съдебната документация и разбиране на значението ѝ за съдебната система; осъвременява знанията си и разбира административните последствия от промените в законодателството;

Предимство: наличие на опит в изпълнението на сходна или идентична длъжност.

- „съдебен деловодител“ - отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация; отлични компютърни умения, текстообработка с MS Word и обработка на данни с МS Excel, работа със стандартно офис оборудване и софтуерни продукти; отлични познания по приемане, подреждане и съхраняване на съдебна документация; отлични познания относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация (ЗСВ, ПАС, Етичен кодекс на съдебните служители); отлични комуникационни и организационни умения, отлични умения за работа с граждани и в екип;

Предимство: наличие на опит в изпълнението на сходна или идентична длъжност;

  1. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите:

Първи етап – допускане по документи;

Втори етап – практически изпит, като до трети етап се допускат само кандидатите, получили от втория етап 4 и повече точки;

Трети етап – оценяване на кандидатите, допуснати до трети етап на конкурса - събеседване.

Конкурсът ще се проведе при спазване на утвърдените в сила от 17.01.2024 г. Вътрешни правила за провеждане на конкурс и оценяване на кандидати за заемане на длъжностите „системен администратор“ и „съдебен деловодител“.               

  1. Кандидатите следва да представят следните документи:

Писмено заявление (по образец) за участие в конкурса, към което се прилагат:

- подробна професионална автобиография - европейски формат (СV);

- заверено от кандидата копие от документ за самоличност;

- заверени от кандидата копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

- заверено от кандидата копие от документ за машинописна квалификация и/или компютърна грамотност;

- заверени от кандидата копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж (при наличие на такъв) - трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка;

- медицински документ, удостоверяващ, че кандидатът не страда от психично заболяване – оригинал;

- медицинско свидетелство за постъпване на работа - оригинал;

- декларация за спазване изискванията по чл. 136  от ПАС (по образец);

- други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността по преценка на кандидата.

От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост. Същото ще бъде получено служебно от Бюро „Съдимост“ при Районен съд - Русе.

При кандидатстване  за повече от една длъжност в рамките на този конкурс, медицинското свидетелство и документът удостоверяващ, че кандидатът не страда от психично заболяване могат да се фотокопират, да се заверят с подпис на кандидата и да се приложат към съответното заявление.

Документите се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно).

Образци от документите, типови длъжностни характеристики и посочените Вътрешни правила, ще бъдат на разположение на кандидатите при подаване на документите.

  1. Минимален размер на основното трудово възнаграждение - съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата по чл. 341, ал. 1 от ЗСВ.
  2. Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати, както и датата, началния час и мястото на провеждане на конкурса ще бъдат обявени на информационното табло в съдебната палата и на интернет страницата на съда - https://ruse-rs.justice.bg/ (Пресцентър/Обяви и конкурси).
  3. Документите на кандидатите се приемат в гр. Русе, Съдебна палата, етаж 1, стая № 31, служба „Регистратура”, от 9.00 часа до 17.00 часа, в срок до 19.02.2024г. включително.

 

Обявата е публикувана във вестник „Утро”, брой 12/18.01.2024 г.

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация